Uzatvorením pracovnej zmluvy alebo dohody medzi zamestnancom a zamestnávateľom povinnosti zamestnávateľa rozhodne nekončia. Práve naopak. Zamestnávateľovi okrem mesačných povinností vzniká celý rad povinností nielen pri vzniku pracovného pomeru ale aj pri jeho ukončení. Všetky povinnosti sú limitované časom splnenia a nedodržanie termínu alebo opomenutie splnenia si niektorých z týchto povinností môže mať veľmi nepríjemné dôsledky vo vymeraní vysokých pokút a sankcií zo strany kontrolných orgánov. Tu vám teda predkladám moju pomôcku, ktorá vám pomôže odsledovať si splnenie vašich povinností.
Formulár je vo formáte MS Excel. Môžete ho samozrejme vypĺňať v počítači alebo si ho môžete vytlačiť a vyplniť ručne. Odporúčam ho používať ako súčasť osobného spisu zamestnanca alebo dohodára.
(Všetky polia v zaslanom formulári budú viditeľné a prístupné.)
V hornej časti si vyplňte údaje o zamestnávateľovi, meno a priezvisko zamestnanca, dátum vzniku zmluvy alebo dohody (pri ukončení dátum ukončenia zmluvy alebo dohody)…
… a v rozbaľovacom menu si vyberte o aký druh pracovného pomeru alebo dohody sa jedná…
Na výber máte z týchto typov zmlúv a dohôd:
- Pracovný pomer – zamestnanec
- Pracovný pomer – dôchodca
- Dohoda (DOPČ a DOVP)
- Dohoda o BPŠ
- Dohoda (DOPČ a DOVP) – starobný dôchodca
- Dohoda (DOPČ a DOVP) – výsluhový dôchodca
Uvedenými typmi sú pokryté všetky relevantné možnosti pracovného pomeru.
V ľavom stĺpci sú všetky povinnosti rozdelené podľa toho, či sa jedná o povinnosť v súvislosti so vznikom pracovného pomeru alebo dohody, alebo o povinnosť v súvislosti s ukončením pracovného pomeru alebo dohody.
(Všetky polia v zaslanom formulári budú viditeľné a prístupné.)
Po vybratí druhu pracovného pomeru, alebo typu dohody dôjde v strednej časti k automatickému vyplneniu a popisu jednotlivých povinností aj s uvedením termínu, dokedy je potrebné uvedenú povinnosť splniť.
Posledný stĺpec „Dátum splnenia“ slúži na vyznačenie si dátumu, kedy ste konkrétnu povinnosť splnili.
(Všetky polia v zaslanom formulári budú viditeľné a prístupné.)
Možno použiť pre neobmedzený počet zamestnancov jednej firmy
Cena 2,90 €
SINGLE verzia – verzia pre jedného zamestnávateľa.
MULTI verzia – verzia pre možnosť výberu z viacerých zamestnávateľov v jednom hárku. Zamestnávateľa vo formulári vyberiete z rozbaľovacieho zoznamu. Výhodné pre účtovníkov, ktorí spracuvávajú mzdovú agendu pre viacerých zamestnávateľov, t.j. v MULTI verzii máte pohromade v jednom hárku všetkých zamestnávateľov.
Pri MULTI verzii – uveďte prosím do poznámky objednávky IČO a NÁZOV každého zamestnávateľa podľa počtu MULTI verzie, ktorú si objednávate.
Na základe objednávky vám bude vystavená faktúra, ktorú vám zašleme na mailovú adresu uvedenú v objednávke.
Ihneď po úhrade faktúry vám mailom zašleme formulár “Registračná karta zamestnanca” pre vašu firmu.
V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám odpovieme na Vaše otázky
Dobrý deň, chcela by som si objednať Multiverziu ” Registračná karta zamestnanca”, kde požadujete uviesť názov a ičo všetkých zamestnávateľov. Chcem sa opýtať, čo ak mi pribudne nový zamestnávateľ? Viem si ho do programu pridať ?
Prajem pekný deň, Jančárová
Dobrý deň. Ak vám pribudne nový zamestnávateľ, nahlásite nám IČO a názov zamestnávateľa a my vám ho do formulára doplníme. Je to preto. lebo polia formulára sú viazané na konkrétneho odberateľa a na počet zamestnávateľov v ňom evidovaných. Pri neodbornom zásahu do formulára prestanú fungovať polia formulára, v ktorých sú väzby na vzorce alebo na iné polia.