Formulár vo formáte MS Excel na sledovanie dennej evidencie tržieb eKasa slúži na porovnanie tržieb eKasy a údajov na finančnej správe. Táto pomôcka je veľmi užitočná, nakoľko sa často stáva, že “nesedí” tržba z eKasy evidovaná na FS a reálne inkasovaná tržba v eKase na predajnom mieste, ale v zmysle zákona o DPH platí, že je povinnosťou odviesť DPH z predaných tovarov a služieb dodaných v zdaňovacom období (§ 19, ods. 1 a ods. 2 Zákona 222/2004 Z. z.), t. j. z reálne uskutočnených platieb.
V novej verzii pomôcky je možné evidovať:
- číslo uzávierky
- počet kupujúcich
- hrubý GT (vypočítaný automaticky)
- tržby podliehajúce sadzbe 5%
- samostatne tržby nepodliehajúce DPH
- sumy zaokrúhlenia
- platby podľa spôsobu platby (karta, poukážka/šek, iné)
- inkaso faktúr v hotovosti
- evidencia prevodov hotovosti na účet a do hotovostnej pokladne
Polia v celom hárku sú automaticky prepočítavané. Všetky údaje sú evidované na mesačnej báze ale aj kumulatívne (t. j. sumy sa automaticky prenášajú z mesiaca do mesiaca). Karta ROK slúži na prehľadné zobrazenie všetkých údajov na ročnej báze.
Súčasťou evidencie tržieb je aj stránka s prehľadnými grafmi
Na používanie pomôcky je potrebný MS OFFICE Excel vo verzii 2007 a vyššej. V prípade používania verzie 2003 a nižšej nie je garantovaná plná funkčnosť pomôcky.
Ukážkovú verziu 3.0.0 na vyskúšanie si môžete stiahnuť tu
Po otvorení xls súboru v hornej lište dajte “Povoliť úpravy”
*****
ZJEDNODUŠENÁ VERZIA (2.0.0)
K dispozícii je aj zjednodušená verzia pomôcky Tržby eKasa. V tejto zjednodušenej verzii:
- je možné evidovať tržby vždy len za jeden mesiac
- nie je možné evidovať tržby kumulatívne za viac mesiacov (za rok)
- nie je možnosť zadávať číslo uzávierky
- nie je možné evidovať počet kupujúcich
- nezobrazuje sa hrubý GT
- nie je možné evidovať tržby podliehajúce sadzbe 5%
- nie je možné evidovať inkaso faktúr v hotovosti
- nie je možné evidovať prevody hotovosti na účet a do hotovostnej pokladne
- nie je k dispozícii ročný prehľad
- neobsahuje grafy
Pomôcka je viazaná len pre odberateľa, ktorého údaje sú uvedené v objednávke a nie je možné ho použiť pre inú firmu alebo živnostníka.
Na základe objednávky vám bude na vašu mailovú adresu uvedenú v objednávke ihneď zaslaný doklad na vykonanie úhrady.
Po úhrade tohto dokladu (Objednávky) vám mailom zašleme pomôcku podľa vašej objednávky a vyúčtovaciu faktúru.
V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám odpovieme na Vaše otázky
NAJNOVŠIE KOMENTÁRE