Všeobecné obchodné podmienky

AGRICO, s.r.o., so sídlom: Hronská 66. 976 67 Závadka nad Hronom, IČO: 36 037 494

v mene ktorej koná Miroslav Gandžala

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Prevádzkovateľom internetovej stránky www.agrico.sk  je spoločnosť AGRICO, s.r.o., so sídlom: Hronská 66, 976 67 Závadka nad Hronom, IČO: 36 037 494, DIČ: 2021479647, IČ DPH neplatca, bankové spojenie Československá obchodná banka, a.s., číslo účtu: SK34 7500 0000 0040 0788 5786, v mene ktorej koná Miroslav Gandžala. Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Banská Bystrica, Oddiel: Sro, Vložka č.: 6051/S.

Predávajúci nie je platiteľom DPH.

1.2 Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, kupujúceho a predávajúceho (dodávateľa tovarov a služieb), ktoré prostredníctvom elektronického obchodu uzatvoria kúpnu zmluvu na tovar zakúpený prostredníctvom elektronického obchodu.

1.3 Vzorové dokumentácie vzhľadom na svoj všeobecný charakter nenahrádzajú v plnom rozsahu komplexné účtovné a mzdové poradenstvo. Napriek tomu, že sa jedná o kvalitné vzory dokumentov, chyba pri vyplnení alebo ich použitie v nevhodnej situácii môže spôsobiť neúplnosť dokumentu. Prevádzkovateľ portálu nezodpovedá za žiadnu škodu spôsobenú používateľovi v súvislosti s používaním vzorových dokumentov nachádzajúcich sa na portáli. Vzor dokumentu nie je prispôsobený osobitným požiadavkám konkrétneho prípadu, ktorý môže v praxi nastať. Uvedené vzory slúžia ako informatívny nástroj k vytvoreniu individuálneho žiadaného dokumentu.

1.4. Obsah portálu je chránený v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Autorský zákon“), ku ktorému majetkové práva vykonáva prevádzkovateľ.

1.5. Prevádzkovateľ poskytuje používateľovi, za podmienky zaplatenia odmeny v zmysle sadzieb uverejnených na portáli, nevýhradné právo používať obsah portálu výlučne pre osobnú potrebu používateľa a na nekomerčné účely. Akékoľvek iné použitie obsahu portálu ako celku alebo jednotlivých častí, najmä ďalšie šírenie vzorových dokumentov, si vyžaduje v súlade s Autorským zákonom predchádzajúci súhlas Prevádzkovateľa s takýmto použitím. Súhlas sa poskytuje na územie Slovenskej republiky na dobu trvania Autorskoprávnej ochrany.

1.6 Používateľ je oprávnený sprístupnený obsah meniť, prispôsobovať alebo rozširovať v zmysle osobných požiadaviek. Používateľ nie je oprávnený zverejňovať, sprístupňovať alebo šíriť sprístupnený obsah tretej osobe, tretím osobám, a to odplatne aj bezodplatne.

1. 7 Akékoľvek iné použitie obsahu portálu bez súhlasu prevádzkovateľa môže mať za následok naplnenie skutkovej podstaty niektorého z trestných činov (napr. trestný čin porušovania autorského práva podľa § 283 Trestného zákona), vznik zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkovateľovi v zmysle Občianskeho zákonníka a/alebo Obchodného zákonníka, prípadne uplatnenie iných práv prevádzkovateľa vyplývajúcich mu z Autorského zákona a iných právnych predpisov.

1.8. Na dodanie zakúpeného vzorového dokumentu musí kupujúci vlastniť funkčnú e-mailovú adresu. Prevádzkovateľ nezodpovedá za nedodanie vzoru alebo omeškanie dodávky z dôvodu uvedenia nesprávnej e-mailovej adresy alebo nefunkčnosti e-mailovej adresy kupujúceho. Ak o to kupujúci požiada, prevádzkovateľ mu zakúpený vzor opakovane zašle na rovnakú alebo inú e-mailovú adresu.

2. Predmet služby

2.1. Predmet služby je dodanie vzoru/vzorov v elektronickej forme, ktorý/á obsahuje excell dokument/y vo formáte VZORU:

Formulár „Mesačná dochádzka“ slúži na evidenciu a prepočet mesačnej dochádzky zamestnancov s automatickým vykonávaním súčtov jednotlivých druhov odpracovanej doby vrátane kontroly jednotlivých polí na základe zadaných údajov.

Cena za formulár „Mesačná dochádzka“ (ďalej “formulár”)  je:

Akciová cena 5,00 eur (pôvodná cena 9,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 3 zamestnancov s možnosťou evidencie nadčasov 

Akciová cena 4,50 eur (pôvodná cena 9,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 2 zamestnancov s možnosťou evidencie nadčasov

Akciová cena 4,30 eur (pôvodná cena 8,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 1 zamestnanca s možnosťou evidencie nadčasov

Akciová cena 4,00 eur (pôvodná cena 7,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 4 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

Akciová cena 3,50 eur (pôvodná cena 6,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 3 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

Akciová cena 3,00 eur (pôvodná cena 5,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 2 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

Akciová cena 2,50 eur (pôvodná cena 5,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 1 zamestnanca bez možnosti evidencie nadčasov

s možnosťou zadať evidenciu dochádzky pre neobmedzený počet zamestnancov jedného zamestnávateľa počas 12-tich mesiacov aktuálneho kalendárneho roka.

Po uplynutí kalendárneho roka, majitelia predošlej verzie môžu formuláre objednať s 52% zľavou z pôvodnej ceny (z ceny pred akciovou zľavou) na nasledujúci kalendárny rok:

4,56 eur (zľava 52% z 9,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 3 zamestnancov s možnosťou evidencie nadčasov 

4,32 eur (zľava 52% z 9,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 2 zamestnancov s možnosťou evidencie nadčasov

4,08 eur (zľava 52% z 8,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 1 zamestnanca s možnosťou evidencie nadčasov

3,36 eur (zľava 52% z 7,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 4 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

3,12 eur (zľava 52% z 6,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 3 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

2,64 eur (zľava 52% z 5,50 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 2 zamestnancov bez možnosti evidencie nadčasov

2,41 eur (zľava 52% z 5,00 eur) za formulár A4 pre zadanie evidencie dochádzky pre 1 zamestnanca bez možnosti evidencie nadčasov

Do jedného formulára formátu A4 (z dôvodu optimálneho tlačového výstupu) je možné zadať údaje od jedného do troch zamestnancov u zamestnávateľa, ktorý vypláca nadčasy a od jedného do štyroch zamestnancov u zamestnávateľa, ktorý nevypláca nadčasy.

Každý formulár je možné si vždy uložiť a použiť v nasledujúcich mesiacoch.  Na webovej stránke www.agrico.sk je zverejnený vzor formulára, podrobný popis jednotlivých funkcií a aj inštruktážne video. Formulár je kompatibilný s MS Office verzia 2010 a vyššie. Funkčnosť na iných platformách nie je overená ani garantovaná.

Formulár bude po úhrade faktúry zaslaný mailom na mailovú adresu uvedenú v objednávke. Formulár je viazaný len pre odberateľa, ktorého údaje sú uvedené v objednávke  a nie je možné ho použiť pre inú firmu alebo živnostníka.

2.2. Predmet služby je dodanie vzoru/vzorov v elektronickej forme, ktorý/á obsahuje excell dokument/y vo formáte VZORU:

Formulár „Registračná karta zamestnanca“ slúži na kontrolu a evidenciu povinností zamestnávateľa súvisiacich so vznikom a ukončením pracovného pomeru zamestnanca alebo fyzickej osoby vykonávajúcej práce na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (DOPČ, DOVP, DOBPŠ).

Cena za formulár „Registračná karta zamestnanca“ (ďalej “formulár”)  je:

2,90 eur za formulár A4 pre 1 zamestnávateľa

2,40 eur za formulár (multi) pre 10 až 14 zamestnávateľov

1,90 eur za formulár (multi) pre 15 a viac zamestnávateľov

s možnosťou použiť formulár  pre neobmedzený počet zamestnancov jedného zamestnávateľa. Do jedného formulára formátu A4  je možné zadať údaje pre jedného zamestnanca.

Každý formulár je možné si uložiť a použiť.  Na webovej stránke www.agrico.sk je zverejnený vzor formulára, podrobný popis jednotlivých funkcií a aj inštruktážne video. Formulár je kompatibilný s MS Office verzia 2007 a vyššie (Excel – formát xlsx). Funkčnosť na iných platformách nie je overená ani garantovaná.

Formulár bude po úhrade faktúry zaslaný mailom na mailovú adresu uvedenú v objednávke. Formulár je viazaný len pre odberateľa, ktorého údaje sú uvedené v objednávke  a nie je možné ho použiť pre inú firmu alebo živnostníka.

2.3. Predmet služby je dodanie vzoru/vzorov v elektronickej forme, ktorý/á obsahuje excell dokument/y vo formáte VZORU:

Formulár „Evidencia účtovníka“ slúži na kontrolu a evidenciu povinností pre účtovníkov, ktorí spracuvávajú účtovnú agendu svojich klientov.

Cena za formulár „Evidenci účtovníka“ (ďalej “formulár”)  je:

4,90 eur za formulár

s možnosťou použiť formulár  pre neobmedzený počet účtovných jednotiek jedného spracovávateľa (poskytovateľa) účtovných služieb.

Každý formulár je možné si uložiť a použiť.  Na webovej stránke www.agrico.sk je zverejnený vzor formulára, podrobný popis jednotlivých funkcií a aj inštruktážne video. Formulár je kompatibilný s MS Office verzia 2007 a vyššie (Excel – formát xlsx). Funkčnosť na iných platformách nie je overená ani garantovaná.

Formulár bude po úhrade faktúry zaslaný mailom na mailovú adresu uvedenú v objednávke. Formulár je viazaný len pre odberateľa, ktorého údaje sú uvedené v objednávke  a nie je možné ho použiť pre inú firmu alebo živnostníka.

3. Práva a povinnosti kupujúceho

3.1 Kupujúci môže byť len fyzická osoba podnikajúca alebo právnická osoba zapísaná do príslušného registra. Tieto vzory nie sú určené pre fyzické osoby – spotrebiteľov, nakoľko ide o účtovné vzory, teda podnikateľov.

3.2 Objednaním a zaplatením elektronickej dokumentácie kupujúci potvrdzuje, že sa s týmito VOP oboznámil a že s nimi bezvýhradne súhlasí.

3.3. Kupujúci je povinný zaplatiť za elektronickú dokumentáciu bankovým prevodom na účet predávajúceho.

3.4. Kupujúci má právo objednávku stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek až do momentu zaslania elektronickej dokumentácie predávajúcim.

3.5. Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy o kúpe elektronickej dokumentácie v zmysle § 7 ods. 6  písm. l) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, keďže ide o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, a zároveň kupujúci objednaním elektronickej dokumentácie vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

4. Ochrana osobných údajov

4.1  K bližším informáciám k ochrane osobných údajov prosím kliknite TU.

5. Registrácia

5.1 Podmienkou kúpi predmetného vzoru je registrácia v Hosťovskej zóne prevádzkovateľa.

5.2  Hosťovská zóna je priestor, ktorý je vyhradený záujemcom/užívateľom, ktorí nie sú klientmi spoločnosti.

5.3 Hosťovský užívateľ po vyplnení objednávkového formulára zadáva firemné údaje spoločnosti,  je vylúčené aby objednávkový formulár vyplnila fyzická osoba, nakoľko vzorové dokumenty nie sú určené pre spotrebiteľov. Vzorové dokumenty sú určené pre fyzickú osobu podnikajúcu alebo právnické osoby. Kontaktné údaje (e-mail) uvedené v objednávkovom formulári slúžia za účelom kontaktovania  a zaslania dokumentácie – vzorov.

6. Záverečné ustanovenia

6.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť oznámenia zmeny obchodných podmienok sa považuje za splnenú jej zverejnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

6.2. Tieto právne vzťahy vzniknuté medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.

6.3. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode a o zmene a doplnení, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákona o ochrane spotrebiteľa a zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky.

6.4. Neplatnosť niektorého ustanovenia obchodných podmienok neovplyvní platnosť akéhokoľvek iného ustanovenia obchodných podmienok, ak je takéto ustanovenie oddeliteľné.

6.5. Akékoľvek svoje práva a nároky si môže kupujúci voči predávajúcemu a predávajúci voči kupujúcemu uplatňovať aj v rámci alternatívneho riešeného sporu.

6.6 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 24.9.2018.