EVIDENCIA DOCHÁDZKY
(ver. 3.0.1-2019)
už aj so sviatkami a fondom pracovného času pre rok 2019
Formulár „Evidencia dochádzky“ slúži na evidenciu a prepočet mesačnej dochádzky zamestnancov s automatickým vykonávaním súčtov jednotlivých druhov odpracovanej doby vrátane kontroly jednotlivých polí na základe zadaných údajov.
Formulár dochádzky pre 3 zamestnancov s nadčasmi
(ďalšie verzie nižšie na stránke)
Formulár dochádzky pre 4 zamestnancov bez nadčasov
(ďalšie verzie nižšie na stránke)
Funkcie formulára Evidencia dochádzky (ver. 3.0.1-2019)
- IČO zamestnávateľa – pevný údaj, ktorý nie je možné meniť. Formulár dochádzky je určený len pre konkrétneho zamestnávateľa, na ktorého bola objednávka
- po zadaní údajov v poli “Mesiac” a “Rok” dôjde k vyplneniu dní s automatickým označením pracovných dní (modré), sobôt (zelené), nedieľ (oranžové) a sviatkov (červené)
- po zadaní údajov v poli “Mesiac” a “Rok” sa vám automaticky v pravom hornom rohu zobrazí fond pracovného času konkrétneho mesiaca (počet pracovných dní a hodín, počet sviatkov, počet dní a hodín vrátane sviatkov). Zohľadnený je aj “jednorazový” sviatok 30.10.2018
- v poli “Druh pracovného pomeru” môžte z rozbaľovacieho zoznamu vybrať pracovný pomer konkrétneho zamestnanca
- v poli “Denný pracovný úväzok” zadáte počet hodín. Tento údaj slúži na kontrolu denného úväzku. Pokiaľ úväzok v niektorý deň prekročíte, súčet pracovných hodín sa zobrazí červenou farbou.
- v poli “Povolené nadčasy” zadávate rozsah povolených nadčasov v zmysle Zákonníka práce. Toto pole súži na kontrolu nadčasov. Pri prekročení sa pole v riadku SPOLU odpracované hodiny nadčasov zobrazí červenou farbou
- sekcia “Bez nadčasov” – tu zadávate bežné odpracované hodiny počas pracovných dní, sobôt, nedieľ, sviatkov a nočnej smeny
- riadok “Spolu odpracované hodiny bez nadčasov” – ukazuje počet odpracovaných hodín bez nadčasov
- sekcia “Nadčasy” – tu zadávate nadčasové odpracované hodiny počas pracovných dní, sobôt, nedieľ, sviatkov
- riadok “Spolu odpracované hodiny nadčasov” – ukazuje počet odpracovaných hodín nadčasov
- riadok “Spolu odpracované hodiny vrátane nadčasov” – ukazuje počet odpracovaných hodín bez nadčasov + hodiny nadčasov
- sekcia “Neprítomnosť” – tu zadávate evidenciu Dovoleniek, Náhradného voľna, Práceneschopnosti, Ošetrovného, Služobnej cesty
- sekcia “Stravné (lístky)” – táto časť slúži na evidenciu poskytnutých a čerpaných stravných lístkov alebo stravného
- stĺpec “Stav na začiatku mesiaca” – tu zadávate počet hodín Odpracovaných nadčasov v predošlom období, počet dní Čerpanej dovolenky v predošlom období, počet zostávajúcich hodín nečerpaného Náhradného voľna, počet dní OČR v predošlom období, počet Poskytnutých stravných lístkov na začiatku mesiaca + zostatok stravných lístkov z predošlého mesiaca, ktoré zamestnanec neminul
- stĺpec “Stav na konci mesiaca” – ukazuje zostatok Nadčasov, zostatok Dovolenky, zostatok Náhradného voľna, zostatok OČR a zostatok nevyčerpaných Stravných lístkov. Tieto zostatky stačí v nasledujúci mesiac preniesť do “Stavov na začiatku mesiaca”.
- pokiaľ počet odpracovaných hodín cez deň presiahne hodnotu 4 hodiny, pole “Stravné lístky” sa v tento deň zvýrazní. Takto získate prehľad, kedy mal mať zamestnanec poskytnutý stravný lístok alebo stravné.
- polia formulára sa automaticky prepočítavajú podľa zadaných údajov. Jednotlivé polia sú kontrolované na správne zadávanie údajov.
- vypĺňate len žlté polia. Ostatné polia formulára sú uzamknuté proti vykonávaniu neoprávnených zmien.
- pri podržaní kurzora nad každým poľom sa vám zobrazí popis, alebo návod, čo je potrebné do poľa napísať.
- tlačivo evidencie dochádzky je možné použiť len pre firmu, pre ktorú je určená (formulár je viazaný na IČO firmy).
- v dochádzke je zohľadnený aj “jednorázový sviatok” – 30.10.2018
Údaje do formulára treba vypísať na základe údajov z tlačiva Dochádzka – „Evidencia pracovného času zamestnanca“, do ktorého zapisujú zamestnanci svoje denné príchody a odchody. Pokyny k evidencii pracovného času zamestnanca.
Formulár evidencie dochádzky je možné použiť opakovane pre neobmedzený počet zamestnancov jedného zamestnávateľa. Do jedného formulára formátu A4 (z dôvodu optimálneho tlačového výstupu) je možné zadať údaje od jedného do troch zamestnancov v prípade zamestnancov s nadčasmi alebo od jedného do štyroch zamestnancov v prípade zamestnancov bez nadčasov. Každý formulár je možné si vždy uložiť a použiť pre ďalších zamestnancov alebo v nasledujúcich mesiacoch.
UPOZORNENIE: Funkčnosť tlačiva je garantovaná v MS OFFICE ver. 2010 a vyššie (formát xlsx). Na iných platformách (napr. Open Office a pod.) nebola testovaná a jej funkčnosť nie je garantovaná.
Zákonník práce upravuje pre zamestnávateľa povinnosť viesť okrem iného evidenciu pracovného času (dochádzku) zamestnancov (§ 99 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce). Je na zamestnávateľovi akým spôsobom bude zamestnávateľ viesť evidenciu pracovného času svojich zamestnancov (v písomnej forme, alebo elektronicky).
Inštruktážne video najvyššej rady formulára – zamestnanec s nadčasmi
Evidencia pracovného času zamestnanca Evidencia pracovného času zamestnanca
Pokyny k evidencii pracovného času zamestnanca Pokyny k evidencii pracovného času zamestnanca
Na základe objednávky vám bude vystavená faktúra, ktorú vám zašleme na mailovú adresu uvedenú v objednávke.
Ihneď po úhrade faktúry vám mailom zašleme formulár “Evidencia mesačnej dochádzky” pre vašu firmu.
V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám odpovieme na Vaše otázky
Perfektné tlačivo dochádzky. Ohromne uľahčuje prácu. Vďaka
Ďakujem veľmi pekne.
ďakujem veľmi pekne
Ďakujem pekne.
Toto je neskutočná pomoc.. Vďaka za Vašu ochotu…
Ďakujem veľmi pekne.
Dakujem za pomocku..:)
Ďakujem 🙂
Veľmi pekne ďakujem aj za túto tabuľku a za radu veľakrát ste mi bol ochotný pomôcť.
Ešte raz VĎAKA
Ďakujem a prajem krásky deň
Ďakujem veľmi pekne
Ďakujem
ďakujem veľmi pekne.
Veľmi pekne ďakujem …. 🙂
Ďakujem krásne. Ste vzácny človek na tejto planéte :-). Vaše rady ostatným neraz pomohli aj mne.
Ďakujem Vám za pomôcku ,želám Vám len úspech vo Vašej práci .
Perfektné, nech sa Vám vaša ochota pomôcť nám aspoň dvojnásobne vráti. Želám všetko najlepšie, nech sa Vám darí…
Ďakujem
veľkééééé ďakujem 🙂
ĎAKUJEM KRÁSNE, že ste sa s nami podelili, ste VEĽMI ŠIKOVNÝ a ochotný pomôcť – dnes už je to vzácnosť, ale ja verím, že sa Vám to v dobrom v niečom inom vráti o:)…
Slovko ďakujem, je asi málo…V dnešnej dobe je dar stretnúť ľudí, ktorí radi pomôžu druhým bez nároku na odmenu… Verím, že všetkým Vám podobným sa to vráti niekoľkonásobne …. Takto sa buduje ten krajší, lepší zajtrajšok… kiež by to fungovalo tak všade.. 😀
Ďakujem za evidenciu mesačnej dochádzky! Logicky vypracované a prehľadné. Klobúk dolu za Vašu profesionalitu a ochotu nezištne sa podeliť. Vaše rady sú pre mňa veľmi cenné. Želám Vám všetko dobré!
Ďakujem veľmi pekne,super tabuľka.Akurát som niečo také zháňala.Je s vami radosť spolupracovať.Rýchly,flexibilný,znalý,ochotný a trpezlivý.Toľko superlatívov a jedna osoba ?!Ešte raz vrela vďaka.
ďakujem krásne
Super spracované !!! Vďaka…
Ste neskutočne nápomocný. Ďakujem Vám!
Dakujem …
ĎAKUJEM. 🙂 Vaše rady sú vždy TOP!
Ďakujeme pekne za Vašu pomoc, veľmi pomôže.
Veľká vďaka za pomoc, či už tabuľkami, alebo Vašimi radami 🙂
Veľmi pekne ďakujem.
Ďakujem veľmi pomôže
ďakujem krásne za Vaše rady, tabuľky a pomoc, ktorú ponúkate.
Výborne vymyslené a geniálne spracované. Veľmi mi to pomôže hlavne v 1-osobových s.r.o. Veľmi pekne ďakujem, že ste sa o výsledok práce podelili. Dúfam, že raz možno budem môcť niečím pomôcť ja.